Wat je vindt moet je delen

Tenminste, dat vinden wij. Dus schrijven we regelmatig iets. Over iets wat we hebben gevonden. Of over iets waar we iets van vinden. Het doel daarvan is dat met u te delen. Zo blijft u op de hoogte. Misschien steekt u er iets van op. En u kunt er zelf iets van vinden.

Hoezo '40 KPI's is normaal'.

Logistieke bedrijven en managers zijn gebaat bij het opstellen van doelen en KPI’s. Door op de

Hoezo 'eenzaam aan de top is normaal'.

Een veel gehoorde opmerking is dat het eenzaam is aan de top. Helemaal niet zo gek, want als

Hoezo '100 emails per dag is normaal'.

Directeuren en managers werken alleen nog maar vanuit outlook en hebben nergens anders tijd voor.

Hoezo 'de klant is koning is normaal'.

Als dienstverlener die geen tastbaar product verkoopt is een tevreden klant het belangrijkste wat

Hoezo 'geen contract is normaal'.

De relatie tussen een logistiek dienstverlener en zijn klant is vaak gebaseerd op vertrouwen.

Hoezo 'taken erbij doen is normaal'.

Wie herkent het niet? Je probeert een afspraak met iemand te maken maar als reactie krijg je te

Hoezo 'zwaar weer trajecten zijn normaal'.

Je gunt het je ergste vijand niet maar elk bedrijf kan in de situatie komen dat het in zijn

Hoezo 'dat projecten uitlopen is normaal'.

Wij zien het dagelijks bij bedrijven gebeuren. Elk jaar worden er mooie plannen gemaakt voor het

Hoezo '2% rendement is normaal'.

Logistieke bedrijven spiegelen zich vaak aan het gemiddelde rendement in de branche, want dat is

Hoezo '1 keer per jaar naar je klant is normaal'.

Contact met je klanten is veel meer dan aan het einde van het jaar langsgaan met een presentie en
phone-handsetcrossmenuchevron-downarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram